Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 DODGER dennis benson

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dodge

Dodge


Punten : 16

Character
Leeftijd: 15 jaar
Partner: His little whispers; 'love me, love me. That's all I ask for, love me, love me."
Krachten:

DODGER dennis benson Empty
BerichtOnderwerp: DODGER dennis benson   DODGER dennis benson Emptyza jul 23, 2011 12:12 am

DODGER dennis benson 28tkqia
Over and over and over again,
we sat down for a minute, grew up into men.
Now we're putting out fires and chasing car tires.

Man how in the hell did we get here?

Don't close your eyes or we'll fade away this time,
and we'll never get back what we gave away,
when we still had the fire in our eyes.



. GENERAL INFORMATION

Name: Dodger Dennis Benson
Age: 15 years
Gender: male
Orientation: Bisexual
Length: 1.73 m
Build: Thin, small amount of muscle
Eyes: Blue
Hair: Blonde
Extra: He's only got four toes on one foot, which adds up to a total of nine toes.


. EXPLAIN HIS POWER, IF YOU PLEASE

x SHRINK SENSE
Hij kan wanneer hij dat wil zo klein worden als je middelvinger. Tussen zijn normale grote en die kleinte kan hij kiezen. Dus in theorie zou hij zichzelf vijf centimeter kleiner kunnen maken, maar ook een meter kleiner (waardoor hij nog maar 73 centimeter lang zou zijn). Hij weet echter nog niet dat hij deze kracht heeft, hij weet zelfs niet eens dat hij een kracht heeft.

. BUT WHO IS HE REALLY

x HISTORY
Dodge's vader overleed op jonge leeftijd, toen hij vijf was namelijk. Overlijden was het niet echt, want hij had zelfmoord gepleegd. Dodge had meerdere malen gevraagd waarom hij dat had gedaan. Zijn moeder had haar schouders opgehaald en gezegd 'dat weet ik toch niet? Hou je bek er nou maar over'. Zijn moeder is nooit echt de aardigste geweest. [u]Onbewust[/i] is zij het enige wat hij nog heeft, maar zoiets zou hij zich nooit realiseren. Al is het wel zoiets dat je onbewust weet. En hij weet ook wel ergens dat het niet normaal is dat een moeder haar kind uit scheld, maar hij zou er niet tegen kunnen als zij ook weg was. Vandaar dat hij het weigert te realiseren en als iemand er iets over zegt doet hij alsof er niks is of krabbelt hij er nogal onderuit. Hij draait dan ook vaak om het onderwerp heen en zegt er over het algemeen liever niks over. Hij is tevens vijftien jaar lang binnen opgesloten geweest omdat het buiten 'gevaarlijk' was.

x PERSONALITY
Dodge is nogal een optimistisch persoon. Hij kan nogal naïef zijn en te veel goeds verwachten uit iets. Hij stelt zichzelf vaak heel breekbaar op door te veel te verwachten van iets. Als hij bedrogen wordt is ie meteen massaal depressief, omdat hij het niet verwacht van mensen. Er is weinig dat hem boos krijgt, behalve als mensen vragen waarom hij zijn sokken niet uit doet of zo. Hij heeft namelijk maar negen tenen (vier op een, vijf op de ander) maar schaamt zich ervoor. Dat is het enige waar hij echt boos om kan worden.

RELATIVES AND RELATIONSHIPS
Friends: Shou
Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die .
Parents: Father is six feet under, his name was Dormy. Mothers name is Sui.
Siblings: Nope.
Overige familie: x
Ruzie: x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
DODGER dennis benson
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Algemeen :: Voorstellen :: RPG-
Ga naar: