Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Meditating in the... fog?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Suzanne

Suzanne


Punten : 9

Character
Leeftijd: 18
Partner: i don't need one -spit on floor-
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyvr jul 15, 2011 9:28 pm

Een paar meters van het water vandaan was er een lichtstraal van 5 meter breed en lang. Het licht leek zich een weg gebaand te hebben door de mist en daar zat een jonge vrouw op de grond. Ze had haar benen over elkaar gelegd en haar armen over haar knieschijven, een soort van vage kleermakerszit. Alleen Suzanne keek niet ze zat met ogen gesloten en voelde de zwaarte kracht aan haar trekken. Even liets ze de zwaartekracht versterken en de mist trok naar beneden als een laagje over de grond, door de balans te blijven herstellen lichtte ze de zwaartekracht bij het meer en bellen en plassen water begonnen zichzelf los te maken en klimden omhoog. Enkele plassen water zweefden boven het meer telkens meer plassen en bellen. Ze stuurde ze in 1 lijn en stond toen op. Met haar ogen nog steeds gesloten en haar lange blonde haar langs haar nek hangend liet ze de zwaarte kracht voor zich verdwijnen en een rots schoot omhoog en bleef stil hangen. Suzanne opende haar ogen en met een kracht schoot de rots door het water heen en knalde verderop tegen de grond. Dit was haar training een mist deken steeg achter haar omhoog waardoor ze niet zichtbaar was. Ze begon te leviteren boven de grond en als het ware zweefde ze op haar voeten over de grond. Een rotsblok steeg de lucht in op 2 meter. Suzanne zette zich af en schoot de lucht in, "Gravitiyhammer!" zei ze. Met haar vuist sloeg ze tegen de rotsblok die groter was dan haar romp. Met de klap duwde ze de zwaartekracht en de rots boorde zich met een klap in de grond en er was een kuil van 3 meter diep, al het aarde om haar heen hing in de lucht de rotsblok steeg weer op en het aarde vulde het gat weer en het gras werd weer zo goed als mogelijk hersteld. De rots zweefde naar de oorspronkelijke plaats en Suzanne ging weer mediteren waar bij ze aan het meertje zat. De mist rond haar daalde weer zacht en ze baadde in het zonlicht. "Prachtige dag zeg," zei ze serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitt

Mitt


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18 jaar
Partner: the only thing I can be good in is......solitude
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyza jul 16, 2011 2:10 am


☬ Don't judge the outside, it's the inside that counts ☬





Kalme passen bij het meer, was wat de aanwezigheid van Mitt verraadde. Zachtjes liep hij richting de rand. Weer een dag niets te doen en hij zuchtte kort. Niemand tegengekomen op de weg naar het meer. Iets wat voor hem niet verwonderlijk was. Hij kende het beeld van de mensen in zijn omgeving. Hij was een slechterik en daar hielp zijn uiterlijk ook niet aan mee. Mensen meden hem, eenzaam, was hij niet helemaal. Hij was eigenlijk best tevreden er mee. Maar toch zou hij een paar vrienden niet weigeren.

Eenmaal bij het meer aangekomen ging hij rustig zitten. Sloot zijn ogen, even zijn gedachten leegmaken. Al lukte dat totaal niet, altijd zat er wel weer een gedachten ophopen. Rustig ging hij met zijn hand naar de binnenkant van zijn jas. Hij haalde een klein mannequin pop te voorschijn. Hij murmelde wat en een aantal zeer fijne draden kropen uit zijn hand richting de levenloze holle, houten pop. Rustig liet hij het bewegen alsof het danste. Zijn andere hand haalde een tweede pop tevoorschijn en zijn andere hand liet het dansen met de ene mannequin. Kortom Mitt was rustig bezig.

Echter zakte de hangende mist ineens aardig ver naar de grond. De Mannequins, alsof ze zelf een leven hadden sprongen van schrik in zijn jas en kropen op hun plekje. Zijn ogen schoten over de omgeving. Het water vormde een pilaar. Hij ging overeind staan. Werd hij aangevallen? Of was dit een grap, een illusie? Nee het was toch echt. Niet veel later schoot er een rots recht door heen, het vloog zijn richting. Echter een paar meter er van af waar een kat met een paar jongen stond was het werkelijke doelwit. Althans daar zou de rost vallen. Mitt zette zich af en rende in de baan van de rots. Spreidde zijn armen en zette zich schrap. Sloot zijn ogen en ving de rots op. Hij opende moeizaam een oog en keek recht in twee angstige ogen van de moeder van het nest. Mitt glimlachte. “Het is goed, ga maar…” sprak hij en glimlachte. Hij zakte kort door zijn knieën en zuchtte. Hij strekte zich kort en stond toen op. Hij keek in de richting van waar de rots vandaan was gekomen. Een persoon stond er. Hij beet verwoed twee kaken op elkaar. Alleen verdween echter alles weer. De rots vond zijn weg terug, het water werd normaal, en de mist ging weer hangen. Alleen vond de mist niet veel laterzijn plek weer terug op de grond. Mitt kon het niet laten. Hij liep met kalme passen richting de persoon. Al moest hij wel een paar meters lopen voor hij er daadwerkelijk was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Punten : 9

Character
Leeftijd: 18
Partner: i don't need one -spit on floor-
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyza jul 16, 2011 11:05 am

Suzanne hoorde zachte stappen op haar afkomen maar ze hield zich stil en de mist ging weer omhoog, ze had niet gemerkt dat hier nog anderen zouden zijn maar de mist om haar heen bleef alsnog weg op een halve meter afstand zodat de zon op haar gezicht scheen en haar blonde haar. Langzaam bewoog de mist die haar die dag nog niet had geraakt weer naar haar toe maar geen enkele aanraking tussen haar en de waterdamp vond plaats. 'Als ik de zwaartekracht heel groot zou maken ... zou ik dan wegzakken?' dacht Suzanne even maar toen won de nieuwsgierigheid het van haar rust en Suzanne draaide zich in een oogwenk om en liet de mist in een rechte lijn zakken zodat hij de persoon die aan was komen lopen kon zien. Veel geluid was hier niet, enkel het geluid van het water maar ze zat hier zo vaak dat ze het verschil wel merkte dus moest er iemand zijn. Ze had gelijk want toen de mist verlaagd was in de richting van het geluid zag Suzanne een jongen lopen. Aan zijn passen was te zien dat hij net naar haar toe was gaan lopen en Suzanne wist niet wat te denken. De jongen had niks gezegd en ze vond het lastig om iets te lezen vanaf iemands gezicht dus bleef ze staan en zette haar handen langs haar lichaam en haar meditatie was over, lichtjes zette ze zich af van de grond, het was niet te zien maar ze zweefde een enkele centimeter boven de grond als het nodig was kon ze de zwaarte kracht zo verplaatsen dat ze direct weg kon zonder dat de jongen te dichtbij zou kunnen komen. Suzanne haalde diep adem en keek gewoon naar de jongen en zweefde zachtjes naar hem toe om niet te angstig over te komen want dat zou hem misschien wel een ego geven waardoor hij dingen zou kunnen proberen. Dan zou ze hem wel een mep geven en weg lanceren maar dat was al eens fout gegaan. Ze had gravity hammer onveilig gebruikt en zacht tegen een rots geslagen. De rots belandde 1,5 kilometer verder, zij…. Zij maakte een backflip over 400 meter en landde in het water. Suzanne keek de jongen aan en de mist bleef twijfelen blijven of verdwijnen door zijn krachten. Dat was wat Suzanne niet kon bepalen en ze keek hem maar aan. “Hoi,” zei Suzanne kalmpjes en stak haar hand maar niet uit. Ze keek de jongen even rustig aan maar zweeg verder. Ze wist niet eens of deze jongen haar tot nu toe wel had opgemerkt of gewoon toevallig haar kant op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitt

Mitt


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18 jaar
Partner: the only thing I can be good in is......solitude
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyzo jul 17, 2011 12:32 am

Zijn ogen strak op de schim in de mist. Het had de katjes aangevallen, zonder of met doelstelling. En dat was onacceptabel. Zijn ogen waren ijzig kil en zijn mond was strak, verborgen achter zijn kraag. Rustig liep hij verder. Tot de mistbank ineens weg was. En hij in een cirkel stond waarin de mist als damp aan de grond zweefde. Hij stond stil, bij de rand van de mist. De persoon, kwam langzaam dichterbij gezweefd. Had hem dus kennelijk al op gemerkt. Rustig zette hij nog een paar stappen dichterbij. Hij was groter dan haar, maar onderschatten, dat was het laatste wat hij deed. Zijn ogen sloten zich kort. Zijn mond opende zich langzaam. "Die rots..." sprak zijn stem. Haar begroeting negerend. "Gooide jij die?" sprak Mitt met een monotome stem en zijn ogen opende zich en keken strak in die van haar. Weer zo'n eigenschap die vele afschrok. Angst toonde hij niet. "Had jij die rots expres richting die katjes gegooid..." sprak hij. Hij voelde een warme straal over zijn arm lopen. Het kroop langzaam. De textuur, de warmte die er nog van af te lezen was, hij wist het zeker. Toen hij die rots met zijn rug opving heeft hij een paar schaafwonden opgelopen. Of erger, echt wonden. Maar, dat was niet belangrijk nu, het was nu even de informatie. Zijn ogen, bars in haar ogen gericht en zonder enige emotie er af te lezen. Zijn mond ging nog een keer open om de volgende zin te spreken. "Ik herhaal, had jij die rots met opzet gegooid richting die katjes..." sprak zijn stem monotoom, en met een licht dwingende ondertoon. Zijn mond bewoog langzaam achter de stof van zijn kraag. Alleen zijn ogen en een deel van zijn neus waren zichtbaar. Ging nu in op de welzijn van het jongen nestje dan op de indruk die hij achter liet op de persoon voor zich. Ze was net zo oud, onderschatten was dus een slecht ding om te doen. En daarom deed hij het ook niet, hij wachtte rustig af op antwoord terwijl zijn ogen, die zilverachtige ringen leken, haar strak aankeken. Het zou hetzelfde zijn, of ze zou reageren en meewerken. Waarop Mitt haar of liet gaan of duidelijk maakte dat ieder leven er een was. Of ze zou tegenstribbelen. Het was altijd hetzelfde. En Mitt was degene die meestal zonder zo ook maar aan te raken duidelijk maakte wat er nou werkelijke belangrijk was. Jezelf, of het leven van een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Punten : 9

Character
Leeftijd: 18
Partner: i don't need one -spit on floor-
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyzo jul 17, 2011 1:30 am

De jongen had zijn ogen dicht maar opende ze toen weer en begon met praten. "Die rots..." sprak zijn stem. Haar 'hoi' negerend. "Gooide jij die?" vroeg hij. Suzanne trok een wenkbrauw op. "Ja maar dat maakt niks uit, ik heb de schade hersteld en ik had die plek van te voren gemarkeerd met wat kleinere stenen zodat ik niet verkeerd zou slaan of gooien." zei Suzanne rustig. "Had jij die rots expres richting die katjes gegooid..." sprak de jongen. Suzanne keek verontwaardigd. "Zaten ze er weer!? Rot katten. Ze zijn wel lief enzo alleen ze gaan telkens naar de plaatsen waar ik train. Ze zullen nog een keer verpletterd worden als ze zo achteloos gaan doen!" barstte Suzanne uit. Ze kon geen dier kwaad doen. Mensen wel maar dat was een bepaalde kwestie. Suzanne snoof en landde op de grond waarbij achter haar wat rotsen omhoog kwamen en toen weer neervielen op de grond. "Ellendige beesten. Alleen ik zou katten nooit kwaad doen. Geen enkel dier." zei Suzanne en ze keek de jongen kwaad aan. Wat dacht die idioot! Dat ze voor de lol een rotsblok naar katten zou gooien. Die katten waren er zelf gaan liggen en anders had ze het wel gestopt. Ze kan moeilijk vijf dingen tegelijk doen. Mediteren, oefenen, richten en zichzelf beheerssen ging wel maar dat deed ze altijd al dagelijks. Suzanne keek de jongen een beetje boos aan en draaide zich toen om en ging zitten aan de rand van het meer. Het koude water voelde lekker koel en kwam tot haar enkels. Haar schoenen had ze uitgedaan voordat ze hiernaartoe was gegaan aangezien dat niet lekker zat bij het mediteren. Alles moest in balans zijn, ze was geen hippie maar het gewoon erg eens over balans en gelijkekrachten in de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitt

Mitt


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18 jaar
Partner: the only thing I can be good in is......solitude
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyzo jul 17, 2011 4:22 am











Zijn woorden klonken kalm zonder enige veranderende toon, zonder enige emotie. Maar hoe weinig zijn emotie toonde zoveel voelde hij het meestal. Hij had regelmatig buien waarin hij in huilen uit kon barsten, buien waarin hij kon schreeuwen. En dat hij dat ook deed. Zijn woorden, haast onmerkbaar dat er een lichte woede in hem opborrelde op het moment dat hij het idee kreeg dat het ook maar een moment express kon zijn. Mitt zweeg toen ze sprak. Hij keek haar aan. Ze had de plek gemarkeerd zodat ze niet ergens anders zou gooien. Hij zweeg. "De katten zijn niet achteloos, jij gooit achteloos met rotsen door de lucht..." sprak hij kalm. "Daarbij, is ieder levend wezen er een, voorzichtig zijn met je training is niet alleen cruciaal voor jezelf maar ook cruciaal voor je omgeving..." sprak zijn stem enkel. Hij hoorde haar woorden, woedend. Hij zweeg, kalm en sloot zijn ogen kort. Mooi, dat scheelde weer iets. Toch liet hij het er niet bij. Ze was kwaad, om een vraag van hem. Hij had zijn antwoord, nu was het de bedoeling dat hij het rechtzette. Kalm liep hij richting de rand van het meer en bleef staan op een meter afstand van haar. "Mijn excuses..." sprak hij kalm. Hij keek recht over het meer. Zijn blik nog niet eens op haar gericht. "Ik wist niet dat je net zo begaan was met dieren..." sprak hij. Hij zakte door zijn knieën en keek nog steeds richting hetzelfde punt. Katten, het waren inderdaad vreedzame dieren. Niet als ieder ander dier. Zolang je ze maar ook vredig behandelde. Een klein vogeltje vond zijn weg op de schouder van Mitt. Zijn hoofd boog wat naar rechts waar het vogeltje, en ook Suzanne was. Hij glimlachte lichtjes al was dat niet te zien door zijn kraag. Hij bracht zijn hand naar het vogeltje en stak zijn vinger uit. Het vogeltje sprong er op en Mitt hield zijn hand zo voor zijn gezicht dat hij recht naar het vogeltje keek. "Verdwaald?" vroeg hij meer aan het vogeltje. Hij glimlachte. Het vogeltje floot wat en vloog toen weg. Mitt kon dieren niet verstaan en dieren hem niet, maar hij was wel begaan met ieder organisme. Zijn ogen gingen naar de vrouw, wachtend op een mogelijke reactie die van haar af zou kunnen komen

Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Punten : 9

Character
Leeftijd: 18
Partner: i don't need one -spit on floor-
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyzo jul 17, 2011 4:44 am

"De katten zijn niet achteloos, jij gooit achteloos met rotsen door de lucht..." sprak hij kalm. "Daarbij, is ieder levend wezen er een, voorzichtig zijn met je training is niet alleen cruciaal voor jezelf maar ook cruciaal voor je omgeving..." zei de jongen weer. Suzanne fronsde enkel. "Die katten gaan uit de hele omgeving precies op de plek liggen waar een puntige steen ligt. Dat is achteloos. Ik gooi ook niet. Ik stuur ze, als die katten niet in de weg hadden gelegen was ik nog in mijn Focus en had ik hier niet hoeven te zijn. Als die katten waren gestorven door de hand van een mens, zou ik om mijn balans te moeten herstellen een even aantal mensen..... jeweetwellen als vergelding. In mijn blik is 1 ding waar wat jij zei. Een leven is een leven. Om je eigen te beeindigen is een zonde. Die van andere die het ook verdienen te beeindigen in naam van vergelding is herstelling van balans. Daarom moord ik niets of niemand. Moord brengt moord voort en dat haat. Dus lees mij de les niet!" preekte Suzanne naar de jongen. De jongen was naast haar komen zitten aan de rand van het meer. "Mijn excuses..." sprak hij kalm. Hij keek recht over het meer. Zijn blik nog niet eens op haar gericht. "Ik wist niet dat je net zo begaan was met dieren..." Suzanne antwoordde niet en hield haar hand boven het water. Ze liet water omhoog zweven met een kleine vis erin. Ondanks de zwaartekracht kon de vis zwemmen door zijn eigen lichaam. Suzanne liet het water bewegen en de vis zwom er in rond. Hij gaf de zwaartekracht weer vrije wil en de vis zwom weg. "Ik ben begaan met de natuur. Oog om oog, tand om tand. Doet de een het niet dan moet ik hetzelf doen. Het klinkt hard maar alles staat gelijk en in balans." zei Suzanne en ze keek de jongen aan. "Ik ben Suzanne. Mijn kracht is onder andere zwaartekracht en nog andere delen vand e natuurwetten. Licht. Snelheid en het universum. Mijn krachten zijn daar van afkomstig." zei ze kalm toen ze besloot dat de jongen net zo erg was en dus wel te vertrouwen was. Ze glimlachte onschuldig en tilde een steentje op om het met de hand over het water te gooien, na vijf aanrakingen met het water viel het onderwater en Suzanne glimlachte rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitt

Mitt


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18 jaar
Partner: the only thing I can be good in is......solitude
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyzo jul 17, 2011 11:38 pm











Mitt luisterde zwijgzaam naar haar woorden. Hij keek schuin weg van haar. Hij voelde zich lichtelijk schuldig van het feit dat hij haar had misplaatst. Hij keek haar aan toen ze nog een laatste woord schreeuwde. Hij mocht haar niet de les lezen. Begrijpelijk, daar hield niemand van. Zijn ogen gingen naar het water dat omhoog kwam en de vis die er in zwom. Het had de ruimte die het nodig had en ze liet het rustig terug zwemmen. Hij keek haar aan en knikte op haar woorden. "Je hebt gelijk..." sprak hij waarna hij het zich makkelijk maakte en in kleermakerszit ging zitten. "Mitsu Tristis..." stelde hij zich voor. "Al sta ik beter bekend om Mitt..." voegde hij er nog aan toe. Zijn woorden waren kalm en er zat een vriendelijke ondertoon in. Hij was geen verkeerd persoon, zijn woorden konden streng klinken, maar als je het waardig was kon hij vriendelijk klinken. Hij keek haar aan toen ze uitlegde over haar krachten. "Vandaar, dat balans gebeuren...' sprak hij meer concluderend voor zichzelf. Hij glimlachte al was het niet helemaal te zien door de opstaande kraag. "Ach, ieder zijn ding..." sprak hij. "Ik ben allang blij dat je net zo begaan met dieren bent. Soms zijn mensen zo hatelijk. Mishandeling, verwaarlozing..." sprak hij en stopte bij de tweede. Verder ging hij maar niet. Het kon alleen maar neerhalend zijn voor dit gesprek. "Dus je was aan het trainen?" sprak hij kalm. "Meestal train je beter in een gevecht..." sprak hij kalm. "Misschien een idee om een vriendschappelijk te sparren?" sprak hij kalm. "Je leert mensen namelijk beter kennen hoe ze reageren in een sparsessie..." sprak hij klam en glimachte. Mitt was niet de persoon die graag mensen aanviel, maar in een sparsessie ging het om elkaar te verbeteren, van elkaar te leren. En daarbij, was het niet vriendelijk als je iemand letterlijk verwondde. Alleen wist Mitt dat hij haar niet moest onderschatten. Als zij werkelijk waar die rots had gegooid, dan kon ze krachtig zijn. Krachtiger dan dat ze er werkelijk uit zou zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Suzanne

Suzanne


Punten : 9

Character
Leeftijd: 18
Partner: i don't need one -spit on floor-
Krachten:

Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Emptyma jul 18, 2011 2:00 am

"Je hebt gelijk..." sprak hij waarna hij het zich makkelijk maakte en in kleermakerszit ging zitten. "Mitsu Tristis..." stelde hij zich voor. "Al sta ik beter bekend om Mitt..." Suzanne glimlachte "Vandaar, dat balans gebeuren...' sprak de jongen. "Ach, ieder zijn ding..." sprak hij. "Ik ben allang blij dat je net zo begaan met dieren bent. Soms zijn mensen zo hatelijk. Mishandeling, verwaarlozing..." sprak hij. . "Dus je was aan het trainen?" sprak hij kalm. "Meestal train je beter in een gevecht..." sprak hij kalm. "Misschien een idee om een vriendschappelijk te sparren?" sprak hij kalm. "Je leert mensen namelijk beter kennen hoe ze reageren in een sparsessie..." Suzanne knikte even. "Oke... alleen.. ik heb geen bedoeling om andere pijn te doen, dus.. het spijt me als ik er te veel in op ga." zei Suzanne en stond op. Ze draaide zich om naar Mitsu en nam een afstandje. Ze begon te leviteren en zweefde boven de grond. Mitsu wou het dus dan kon het wel. Suzanne haalde adem en glimlachte "dames gaan voor." zei ze kalm en ging naar achter. Vier rotsen stegen op en draaiden rond haar, als een machine geweer sloeg ze tegen de eerste om direct op de tweede te slaan na de eerste, gelijk volgde de derde en vierde rotsblok. Ze ging naar achter en hief de zwaarte kracht om haar op. alle losse voorwerpen waaronder wat afval zweefdeomhoog en toonde aan dat er gewichtloosheid was rond Suzanne. De mist vervaagde boven haar en de zon straalde op en rond haar. Langzaam begon ze het licht te absorberen en wachtte geduldig op Mitsu's reactie.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meditating in the... fog? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meditating in the... fog?   Meditating in the... fog? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meditating in the... fog?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meditating: Rest, peace and.....disturbance >.<

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Fukushima Prefecture :: West :: Lapis Lake-
Ga naar: