Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [Gezocht] Clyde

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tristan

Tristan


Punten : 63

Character
Leeftijd: 19 jaar
Partner: ❝ I'd give up all I had just to breathe the same air as you, 'til the day that I die. ❞
Krachten:

[Gezocht] Clyde Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Clyde   [Gezocht] Clyde Emptyzo jul 03, 2011 10:39 am

Ja, ik weet dat 't avatar-persoontje Craig heet en niet Clyde.. Maar ik vind de naam Clyde awesoemer dan Craig. Ik zeg het maar voor er gezeik overkomt. :'D

Ava:
[Gezocht] Clyde 1309710694-190
Onder: Je doet maar een songtekst of zo, tot ik een normaal plaatje kan vinden o_o
Naam: Clyde
Leeftijd: 16 (:
Kracht: 'T zelfde als Tristan, alleen kan hij het beter besturen en laat hij zijn emoties er niet door in de weg staan.. x] Je mag nog dingen toevoegen 8D

Relatie met Tristan:

Tristan is heel onderdanig, terughoudend en verlegen. Clyde is heel open, dominant en spontaan. Tristan ziet Clyde als een grote broer en Clyde ziet Tristan als zijn kleine broer. Ze hebben een hechte band, maar toch een afstandelijke relatie. Clyde kent Tristan al sinds Tristan een peuter is omdat hun ouders heel goed bevriend waren. Het komt wel eens voor dat de twee elkaar een knuffel hebben gegeven, maar over het algemeen zijn ze afstandelijk op een fijne manier - voornamelijk omdat Tristan niet zo goed tegen aanraken kan. Vaak sleurt Clyde Tristan mee naar allerlei dingen die die niet wilt, maar Tristan durft niet goed te zeggen dat ie er niet heen wil. Als ie dat wel doet, zeikt Clyde net zo lang tot Tristan toegeeft (wat meestal niet lang duurt x]).

Trekjes .3.
* Tristan's hoed naar voren of naar achteren trekken, maar niet zo ver dat het afvalt.
* Hij rookt. Hij vraagt altijd aan Tristan of die een trekje wil, al weet ie dat het antwoord altijd 'nee' is.
* De neiging om alles voor Tristan te doen, alsof het nog altijd een peuter is (dingen zoals veters strikken en zo xD).

EXTRA

Tristan weet niet of Clyde nog leeft. .3. Hij heeft hem 2 jaar niet meer gezien en Clyde weet ook niet of Tristan nog leeft.. .3.


... Overige dingen mag je zelf bedenken. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla

Ayla


Punten : 28

Character
Leeftijd: 15 years
Partner: I put my faith in you, so much faith and then you just threw it away.
Krachten:

[Gezocht] Clyde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clyde   [Gezocht] Clyde Emptyma jul 04, 2011 7:11 am

Nya.. Na heel lang twijfelen scheen dat ik toch zo veel van Abi hield dat ik dit moest proberen. o:

Dus, Tuuwt zou wel willen proberen dit account op zich te nemen. >3

Wat een serieuze post. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Punten : 63

Character
Leeftijd: 19 jaar
Partner: ❝ I'd give up all I had just to breathe the same air as you, 'til the day that I die. ❞
Krachten:

[Gezocht] Clyde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clyde   [Gezocht] Clyde Emptyma jul 04, 2011 7:12 am

AANGENOMEN.

Nu allemaal oprotten. Want jullie wouden hem natuurlijk zo graag. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Clyde Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Clyde   [Gezocht] Clyde Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Clyde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clyde (en Tristan xD)'s huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Algemeen :: Overig :: Accountmarkt-
Ga naar: