Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Daar. En nu niet meer zeuren.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kaede

Kaede


Punten : 17

Character
Leeftijd: 17
Partner: You wanna know more, more, more 'bout me.
Krachten:

Daar. En nu niet meer zeuren.  Empty
BerichtOnderwerp: Daar. En nu niet meer zeuren.    Daar. En nu niet meer zeuren.  Emptyma jul 18, 2011 2:48 am


Ik ben Judith, dat is alles wat jullie nu hoeven te weten. Ik heb met mijn 13 jaartjes een lengte van 1.68, en ik groei nog steeds. Omdat mijn vader zo belachelijk lang is (1.96!) word ik waarschijnlijk 1.80. Ik zal nooit hakken kunnen dragen tenzij ik reus wil spelen. Stomme genen.
Mijn haar heeft zo’n beetje iedere kleur bruin, blond en zwart die je kunt bedenken, en het wil nooit verder groeien dan mijn schouders, wat ik zwaar irritant vind. Ik ben een zondagskind, geboren op 12 oktober 1997. Ja, ik ben een weegschaal, en daardoor vreselijk onbetrouwbaar, brutaal en vervelend. Dat kan ook door mijn karakter komen, maar ik schuif de schuld liever op anderen af.
Ik zit in de derde van het gymnasium. Biologie en Natuurkunde zuig ik uit mijn duim, en ik kan de evolutietheorie uit mijn hoofd opdreunen. Kon. Heb gekund. Verder is mijn geschiedenisleraar dol op me, omdat ik alleen maar tienen haal. AK is een rotvak, maar ik ben er, vreselijk irritant, ook goed in. Talen liggen mij niet, behalve Grieks en Engels.
Mijn favoriete kleur is grijs, en paars, en donkerblauw, en bloedrood, en zwart, en al die andere mooie kleurtjes. Ik ken de basis van graffiti, maar doe het eigenlijk bijna nooit. Van rommel wordt ik helemaal kriegel, en ik heb dus een opruimtic. Lezen, RPG, eten, mensen en niet mensen irriteren, computeren, gamen, tekenen en sporten doe ik ook graag. Ik houd, net zoals Kaede, van fruit, vooral appels en druiven. Groente is, in tegenstelling tot Kaede, niet mijn grootste vijand, dat is appelstroop en hamsters.
Ik zweer het je, hamsters proberen deze wereld over te nemen. Kijk dan naar dat schattige toetje! Dat is toch verdacht! En dan hun tanden. Ik heb je nog gewaarschuwd, samen met de broccoli plegen ze binnen vijf jaar een machtsgreep. Daarbij ben ik doodsbang voor lieveheerstbeestjes. Serieus.
Ik heb nu, uhm.. Genoeg ervaring met RPG, en ik zit op:
SSA (Profesioneel irritatiepunt, tot uw dienst)
Nuclear (ow, goede humor heb ik)
DW
WC, maar inactief

En vast nog wel wat meer.
Anime is een levensdoel voor mij, dus ken je nog goede, dump het even in dit topic. Danku!

Dat was het wel zo'n beetje... En ik heb dit niet van SSA gehaald en even aangepast ofzo, zo erg ben ik niet. *fluit onschuldig*
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daar. En nu niet meer zeuren.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: