Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Swanna'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swanna

Swanna


Punten : 9

Character
Leeftijd: 14 jaar.
Partner: ♥'
Krachten:

Swanna' Empty
BerichtOnderwerp: Swanna'   Swanna' Emptyzo jul 03, 2011 7:34 am

Swanna' Sq445f
`Happiness held is the seed; Happiness shared is the flower.´

Algemene informatie:
Naam: Swanna Taji.
Leeftijd: 14 jaar.
Geslacht: Vrouwelijk.

Krachten + Uitleg:
x FLOWER POWER: De kracht om bomen en planten/bloemen te laten groeien op iedere grondsoort. Als de planten - of bloemen - niet bijgevuld worden door de kracht, verwelken deze na 24 uur;
x BLOSSOM SWEETS: De kracht om bomen en planten/bloemen snel te laten volgroeien. De bloemen/bloesems zijn felgekleurd, evenals fruit&groente die een onnatuurlijk zoete smaak hebben door het versnelde groeiproces;
x WATER CONTROL: De kracht om water te kunnen manipuleren.

Innerlijke kenmerken:
Verleden:
Voorzichtig opende ik mijn ogen. Ik vroeg me af waar ik was, ik kon me niet eens herinneren dat ik was gaan slapen. Een lichte frons verscheen op mijn voorhoofd waarna ik rechtop ging zitten op het zachte donsbed. Mijn hoofd voelde licht aan, alsof ik wakker was geworden na een vermoeiende droom, maar dat kon ik me niet herinneren. Sterker nog, ik kon me helemaal niets meer herinneren! Die gedachte beangstigde me en mijn hart leek even een verzakking te krijgen. Ik hapte naar adem, maar merkte gelukkig dat ik langzaam weer mijn geheugen terug kreeg. Kleine dingen kwamen weer in me op. Mijn naam bijvoorbeeld: Swanna Taji. Ik concentreerde me volledig en probeerde me alles te herinneren wat ik ooit geweten had. Iets wat makkelijker gezegd dan gedaan was. Een zucht verliet mijn keel waarna ik van het bed opstond en me naar het raam verplaatste in de kamer. Ik sprong van het zachte donsbed af en legde mijn hand op de houten vensterbank. Peinzend keek ik uit het raam. De lucht was helderblauw en er leken enkele wolken in getekend te zijn. Ook scheen de zon, maar door het raam kon ik de warme stralen niet op mijn lelieblanke huid voelen. Toch deed ik geen poging om het raam open te krijgen. Mijn oog viel op een klein geelblocnote op de vensterbank. Voorzichtig pakte ik het op en hield ik het iets omhoog zodat ik de kleine priegel letters kon lezen.

`Zorg goed voor jezelf.´ stond er op het felgekleurde blaadje. Swanna balde haar hand tot een vuist, hield het miniblocnote stevig in haar hand gedrukt waarna ze haar ogen dichtkneep om zich te verzetten tegen opborrelende tranen. Haar ouders, haar broer, alles van haar vorige, bijna perfecte leven had in die paar woorden afscheid van haar genomen. Waarom deed het zo’n pijn? Waarom kon ze het niet gewoon accepteren? Vanuit haar ooghoek gleed na enkele pijnlijke seconden een traan. Een snik, afkomstig uit haar mond, verstoorde de stilte die heerste in de kamer. Swanna probeerde zich te vermannen en ze opende haar natte ogen en probeerde haar gezicht in de plooi te houden waarna alles haar nogmaals overspoelde en ze verblind door verdriet met haar hand op het raam sloeg. Ze kneep haar ogen dicht, liet de tranen vloeien, maar wist dat ze het prima ging redden in haar eentje..

Karakter: Swanna weet wat ze wil en hoe ze het wil krijgen, maar ze vindt haar lot soms moeilijk te accepteren waardoor ze emotioneel word en naar troost verlangt. In vrolijke buien is ze kletserig, houdt ze ervan om te flirten en gedraagt ze zich open en vriendelijk, maar als ze in een slechte bui is wordt ze emotioneel, aanstellerig en ziet ze geen enkele troost. Het enige wat haar dan kan opbeuren is wat gezelschap van iemand die ze lief heeft..


Relaties:
Vrienden: x
Partner: x
Ouders: Verdwenen.
Broers/zussen: Verdwenen.
Kinderen: x
Overige familie: x
Ruzie: x


Uiterlijke kenmerken:
Haarkleur: Honingblond.
Oogkleur: Een kleur die wat weg heeft van paars.
Lengte: 1.71 meter.
Bouw: Mager met een zandloper figuur en weinig spiermassa.
Foto: Zie bovenaan.
Extra: Altijd draagt ze een bloem in haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Swanna'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Algemeen :: Voorstellen :: RPG-
Ga naar: