Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ello :3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Izaya
Moderator
Izaya


Punten : 104

Character
Leeftijd: 19 jaar
Partner: Kida.
Krachten:

Ello :3 Empty
BerichtOnderwerp: Ello :3   Ello :3 Emptyvr jul 01, 2011 3:02 am

Ik ben Abigail/Fracas. Fracas is mijn alto naam (hurr xD) en zo wordt ik wel ees genoemd, maar je mag me ook gewoon Abi noemen. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik liever teken dan dat ik wiskunde toe en liever fotografeer dan dat ik geschiedenis volg.
'K ben 14 jaartjes jong. Ik heb van nature bruin haar maar dat is nu zwart/blond en het wordt zwart/roze. Ik spreek thuis Engels. Ik heb Duits, Engels en Nederlands bloed maar ik zie mijn Duitse familie niet zo vaak. Ik ken hun dan ook niet bij hun naam. Ik moet me schamen, I know.
Ik ben egoïstisch en vind het irritant om toe te geven dat ik het mis heb. Ik heb heel snel het idee dat mensen me niet mogen. Verder ben ik nergens echt goed in, maar dat wil niet zeggen dat ik niks kan (: En ik kan ook heel aardig zijn hoor, niet dat ik je afschrik. :'D
En ik heb een hond en een kat. En een zus. Die vroeger ook RPG'de. En 2 ouders. Duh.

Nou ja.. Pfoe. Dat was het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaede

Kaede


Punten : 17

Character
Leeftijd: 17
Partner: You wanna know more, more, more 'bout me.
Krachten:

Ello :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ello :3   Ello :3 Emptyvr jul 01, 2011 3:05 am

Ik heb ook Duitse familie, maar ken ze ook niet. Welkom bij de club! Ik kan ook niets hoor...
Maar jij durft je haar tenminste te verven.. Mijne is nog steeds saai bruinblond... Anyway, welkom! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Inu

Inu


Punten : 23

Character
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: I'm just a wolf/dog....
Krachten:

Ello :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ello :3   Ello :3 Emptyvr jul 01, 2011 3:17 am

ik ben ook kwart/half duits en ben zelf ook nog is in Duitsland geboren samen met m'n broers, rofl xD
iniedergeval, welkom!! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ello :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ello :3   Ello :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ello :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: