Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vraag over avatars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vesper

Vesper


Punten : 6

Character
Leeftijd: 17
Partner: i will die alone and be left there
Krachten:

vraag over avatars Empty
BerichtOnderwerp: vraag over avatars   vraag over avatars Emptywo jun 29, 2011 10:25 am

Hee (:

Ik ben (as you can see) een nieuw lid en was jullie regels even aan het doorlezen. Ik kwam hierlangs; /× Je avatar mag maximaal 200x150 zijn en moet jouw karakter afbeelden. Het moet getekend zijn!
Het viel me op dat jullie allemaal een getekende afbeelding in anime/manga (whatever, sorrie, ik ben daar niet helemaal op de hoogte van, haha) style hebben. Maar, mijn vraag is dus, mag je ook andere tekenstijlen voor je avatar gebruiken? Zoals digitale tekeningen ofzo? Of valt onder deze regel ook die verplichte stijl?

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en me wat duidelijkheid kunnen verschaffen <3.

Liefs,

Amarins (Vesper)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla

Ayla


Punten : 28

Character
Leeftijd: 15 years
Partner: I put my faith in you, so much faith and then you just threw it away.
Krachten:

vraag over avatars Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag over avatars   vraag over avatars Emptywo jun 29, 2011 10:31 am

Als avatar/onderschrift mag je alles gebruiken, zolang het maar getekend is. Veel mensen gebruiken echter Anime, omdat dit gewoon veel makkelijker is en er meer van te vinden is.
Ik kan dus niet zeggen dat het verplicht is om Anime te nemen, maar het is wel erg handig.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt.

xElena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vesper

Vesper


Punten : 6

Character
Leeftijd: 17
Partner: i will die alone and be left there
Krachten:

vraag over avatars Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag over avatars   vraag over avatars Emptywo jun 29, 2011 10:40 am

Got it!

Bedankt voor je hulp (:

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vraag over avatars Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag over avatars   vraag over avatars Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vraag over avatars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatars en Onderschriften

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Algemeen :: Helpdesk :: Vragen-
Ga naar: