Nou eindelijk hier mijn voorsteltopic in RL
ik gebruik té veel smileys, maar dat boeit nu effe niet :3
nou mijn naam is Chanel, mijn achternaam is niet boeiend
ik ben 16 jaartjes jong en ben geboren op 12 januari 1995, woot
nog effe wachten dus tot dat ik 17 ben :')
ik ben geboren in Duitsland en er zitten ook nog duitsers in de familie, m'n overoverovergrootvader ofzoiets :')
ik heb 2 broers die ook geboren zijn in Duitsland, en mijn ouders zijn niet gescheiden, gelukkig
wij hebben vogelspinnen, slangen en een schorpioen als huisdieren gehad
momenteel hebben we 2 jack russels van ongeveer 7,5 maand en ik heb 2 pony's al zijn dat niet echt huisdieren XD
1 is een shetlander genaamd Peer <3 de ander heet Joly's Casanova en is een New Forest, ze komen oorspronkelijk alle twee dus uit Engeland
XD
voor de rest houd ik dus van paarden en pony's en honden en reptielen en van nog meer andere dieren
ik ga nu dus mijn MBO opleiding volgen in Den Bosch, op het Helicon, en daar ga ik de opleiding Dierenverzorging doen, al wil ik later gewoon verder in de paarden <3
voor de rest ben ik nergens bang voor, behalve voor het donker, en sprookjesbomen *kuch* *kijkt naar Rajelle en Tutu*
ik hou van alles en iedereen, of je moet mensen of dieren (incl. natuur) pijn doen (op wat voor manier dan ook), want dan heb ik een stronthekel aan je
(lekker subtiel XD)
ook hou ik zoals de meeste mensen van muziek, vooral pop natuurlijk, maar ook Kpop en Jpop, ben er soms erg verslaafd aan, zoals nu!!!
heb binnenkort waarschijnlijk mijn scooterrijbewijs en ook mijn scooter, dus ik kan niet wachten!!! <3
mijn sport kan je dan wel raden, ik rijd paard, paardrijden, en dan wel de Dressuursport, ik ben al M1 met Casanova, al zullen de meeste mensen hier niet eens weten wat ik hier mee bedoel :')
voor de rest heb ik héél véél animes gezien en manga's gelezen
als je er eentje op noemt heb ik hem wss gezien, of stukjes, of maar een paar episodes, of ik heb de manga er van gelezen, of ik ken het alleen van plaatjes, heel veel manieren dus
nou dit was het wel zo'n beetje over mij