Nuclear
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 # All my stripper friends.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nejooh

Nejooh


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18x
Partner: All of the memories so close to me just fade away.
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyzo aug 07, 2011 11:30 pm

Nejooh ging met een hand door zijn haar en zuchtte diep. Ongeveer vijf maanden geleden was hij uit huis gegaan, aangezien hij even geen behoefte had aan die mensen. Ze hielden hem alleen maar tegen van vanalles en nog wat. Al was het niet zo dat hij dromen had en graag iets anders wou doen of zo, maar alsnog. Het ging om het idee. Bovendien was het een ‘mijn dak, mijn regels’ momentje. Dus als het zijn dak was, waren het ook zijn regels. Hij kwam eerst met het hele slimme idee om het dak te vervangen en het dan zijn dak te noemen, maar dat kon Vadertje Lief niet zo goed accepteren. Die had ook geen gevoel voor humor, de kakker. Wat een leuk woord eigenlijk. Kakker. Hoe dan ook, genoeg over kakkers. Hoewel, dan had je altijd nog Kate’s ouders. Kakkers. Toen hij vijftien was en zij dertien hadden ze een soort van.. relatie – of zo – met elkaar gehad. Hij had gedacht dat hij zeeën van tijd had, maar toen bood een van zijn vrienden hem een sigaret aan. En dat aanbod had hij geaccepteerd. Toen het bekend werd dat hij een roker was, hadden Kate’s ouders hem verbannen uit haar leven. En nou had hij spijt dat hij niks had gezegd tegen hun, dat hij haar uiteindelijk niet had zdurven zoenen. Wat was hij een stomme tiener geweest. Kutjong dat ‘ie was.
Hij nam nog een hijs van zijn sigaret en blies het weer uit, waardoor een een grijzige rook ontstond. Nejooh stond voor een kraampje met fruit en zo, aangezien hij ’s ochtends wakker werd zonder honger. Er werd hem vaak genoeg verteld dat hij iéts moest hebben voor ontbijt, dus dit was het beste. Hij sloeg altijd heel veel fruit in zodat hij in de ochtend een smoothie kon hebben. Hij begon nonchalant een gesprek met de verkoper voordat hij zei wat hij moest hebben. “Twee pakken aardbeien, een tros bananen, acht kiwi’s en een zak Braeburn appels.” Zei hij en die gozer pakte alles op en deed het in een tasje met een goedkoop merk erop, de groenteboer. Hij pakte zijn portemonnee uit zijn zak en haalde er twintig euro uit, waarna hij deze aan de man overhandigde. Hij glimlachte even droogjes toen de man zei dat hij even moest kijken voor het wisselgeld. Hij wachtte dus maar rustig af, op z’n zuurverdiende geld.

[&Kate]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Punten : 27

Character
Leeftijd: 16
Partner: Love don't exist x
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyzo aug 07, 2011 11:31 pm

Heel het gedoe met Ryou lag gelukkig nu een beetje achter haar. Hij deed stomme dingen bij haar in de buurt. Waarom was ze voor hem gevallen?! Hij was een sukkel, ze wilde niks meer met hem te maken hebben... de sukkel. Ze redde zijn leven, hij redde haar leven. Zo simpel was het. Ze zuchtte een keer diep. Haar blik ging even naar het kraampje, waar veel mensen in de rij stonden.
“Hey.” Zei de vriendin van Kate. Ze zwaaide met haar hand voor haar gezicht. “Hé? Wat... eh... sorry.” Zei ze een beeje verbaasd. “Ik praatte dus over...” Kate hoorde haar al niet meer. Ze was al weer in gedachten over van alles en nog wat. Ze keek even om haar heen en ze dacht weer aan Ryou. Die kus... Ze voelde niks, geen goed of verliefd gevoel of zo. Ze zei het wel en deed wel net alsof dat ze iets voelde, maar eigelijk was dat dus helemaal niet zo.
Voor een moment drong Nejooh in haar gedachten. Door haar ouders waren ze niet meer samen en had Kate hem al drie volle jaren niet meer gezien. Omdat hij rookte, oh, wat erg?! Er waren zo veel mensen die rookte. Dat betekende niet meteen dat ze aan de drugs deden of zich in een coma zopen. Ze keek even boos naar haar vriendin en die keek haar aan met een typsiche ‘o-o’-blik. De kakker. Even keek ze weer naar haar met een glimlach. En haar vriendin begon weer verder met onzin uit te kramen over jongens op school en meisjes die ze niet mocht. Ze was écht een kakker. Ze zuchtte even en keek naar een man die bij De Groentenman stond. “Twee pakken aardbeien, een tros bananen, acht kiwi’s en een zak Braeburn appels.” Zei de jongen tegen de groenteman. Ze keek hem even aan met verbaasde ogen. Die stem... Dat herkende ze echt wel. Uit duizenden zelfs. Nejooh? Ze liep even naar hem toe en pakte zijn schouder vast. “What the fuck? Ik sta hier wel te praten, hé!” Zei haar vriendin. Dit was nu wel even belangrijker dan haar. Nejooh was drie jaar *poef*. Ze keek hem even aan, en wist dat het Nejooh was. ‘Nejooh? Ik ben het Kate.’ Zei ze, ze keek diep in zijn zodat hij dat ook deed en wist wie ze was. Ze wist het zeker; het was Nejooh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nejooh

Nejooh


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18x
Partner: All of the memories so close to me just fade away.
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyzo aug 07, 2011 11:47 pm

"What the fuck? Ik sta hier wel te praten, hé!" klonk er naast hem, maar hij hoorde het niet echt. Het was immers niet naar hem gericht. Hij voelde wel een hand op zijn schouder en draaide zich dus maar om. Er stond een meisje met roze haar en blauwe ogen en hij dacht haar te kennen, maar zei maar niks over dat. "Kan ik je helpen?" vroeg hij droog en het meisje keek hem met grote ogen aan, alsof ze iets niet kon geloven. Hij fronste even en de groenteboer keek hem ook aan van 'o.O'. Shock hoofd.
"Nejooh?" vroeg ze opeens en hij herkende haar stem. Hij krabde even in zijn nek. Das lang geleden zeg. "Ik ben het, Kate." zei ze en keek hem aan, nogal direct. Ja, nou herkende hij haar wel. Dat roze haar werkte echter nogal verwarrend, aangezien ze vroeger licht bruin haar had gehad. Maar het stond d'r wel hoor, alleen was hij het niet gewend. Hij leek gewoon op een grote versie van zichzelf, toen hij vijftien was. Hij was eigenlijk niks veranderd.
"Ja.. Dat is lang geleden zeg." zei hij droogjes en krabde even in zijn nek, alweer. De man overhandigde hem het wisselgeld en de tas en hij deed het wisselgeld in zijn broekzak en hield het plastic tasje maar gewoon vast in zijn handen. Daar kon je verder namelijk weinig mee, maar goed. "Dus, hoe gaat het ermee, ouwe kakker?" grinnikte hij droogjes, maar wist niet echt wat hij verder moest zeggen. Hij nam een hijs van zijn sigaret en blies het daarna weer uit, de andere kant van De Groenteman - want dat zou de groenteboer waarschijnlijk niet op prijs stellen - en Kate. Want rook in iemands gezicht blazen was nou ook niet zo charmant. En hij moest wel een goede indruk achterlaten, al wist Kate toch al wie hij was.
Het grappige was dat zij elkaar nooit zagen. Wat daar grappig aan was, was dat zijn ouders haar ouders nog om de zoveel tijd zagen. Alleen mocht hij nooit mee, omdat hij verbannen was totdat hij stopte met roken. En stoppen ging hem niet zo goed af. Dus daarom deed hij het niet. Bovendien vond Kate het helemaal niet erg, dat had ze hem nog verteld. Het lag alleen bij hun ouders. Hmmn. Hij bekeek haar nog een keer, alto die ze was. Kakker. Maar iedereen was een kakker, vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Punten : 27

Character
Leeftijd: 16
Partner: Love don't exist x
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyma aug 08, 2011 12:08 am

"Kan ik je helpen?" Kate fronste haar wenkbrauwen. Ze grinnikte even, haar haar was vast het probleem. Dat maakte het verwarrend. De groente man keek Kate met een schock hoofd aan, ze keek de groente man boos aan. Daarna keek ze weer naar de jonge, van wie ze dacht dat het Nejooh was. "Ja.. Dat is lang geleden zeg." Hij krabde droogjes in zijn nek. Dat was ook niet echt een blije ontmoeting na al die jaren. Ze zuchtte even, haar vriendin tikte haar aan. En ze keek Kate boos aan, Kate zuchtte en maakte een hand gebaar van "ga weg nu niet.' Haar vriedin keek haar boos aan. Ze glimlachte en knikte.
'Ughe!' Zei ze boos en ze liep diva-achtig weg. Ze keek haar even na met een verward gezicht. 'Let niet op haar.' Zei ze terwijl ze zich weer tot Nejooh wendde. Ze zuchtte weer even en keek hem daarna weer glimlachend aan. De groente man overhadige het wisselgeld aan Nejooh. "Dus, hoe gaat het ermee, ouwe kakker?" Ze keek hem even nep beledigd aan. 'Ach... Je weet wel kakker.' Zei ze glimlachend. Dit was heel erg langeleden voor Kate, te lang. Doordat haar ouders hem verbannen had, en dat hij ging roken,
wat Kate niet erg vond. Ze heeft hem echt gemist! Dacht Nejooh daar ook zo over? Het leek er niet erg op want hij was volgens mij gewoon nog een beetje verward/verbaasd om Kate weer te zien. Ze keek hem een glimlach aan, ze zuchtte even en keek naar haar vriendin die beledigd weg liep. 'Wat een kakker.'
Zei ze grinnikend maar droogjes. Ze keek hem even aan en ineens had ze een geweldig geniaal idee! Ze moest er waarshijnlijk wel heel erg om bloosen maar dat was de moeite waard. Maar ze werd dacht ze ook uitgelachen ofzo. Ach, wat maakte dat haar nou uit? Dit werd dan een gezelligen ontmoeting. Vond Kate dan tenmiste. Kate ging voor hem staan met een schokkend gezicht, ineens trok ze haar broek uit en haar schirt. Ze scheurde haar BH open en haar onderbroek. Wat deed ze nou weer? Ze rende door de stad, heel hard lachend. 'HAHAHAHAHA' Riep ze hard door de stad. Ze keek even om haar heen en mensen keek haar aan met een "o-o" blik/gezicht. Ze ging weer heel hard lachen. 'HHAHAHA iedereen doe mee!' Zei ze. Vast neimand ging dat doen. Ze kon nu beter in een wolf veranderenn, maar dit voelde gewoon zo vrij!

- Dit is zo vernederend xD
Haha, als er een reputatiesysteem was op Nuclear kreeg je hier zeker +1 voor! xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Nejooh

Nejooh


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18x
Partner: All of the memories so close to me just fade away.
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyma aug 08, 2011 12:55 am

Die vriendin van Kate maakte een ughe! geluidje en liep heupwiegend weg, waarna Nejooh heel kort grinnikte. Wat een kakker. Ze liep dus weg en verdween uiteindelijk uit zicht, waarna hij Kate dus maar weer aan keek. "Je vriendin is echt een kakker," meldde hij daarna droogjes en glimlachte even droogjes. "Let maar niet op haar."
Enkele kakker-woordjes verder en kleine 'ja, wel goed, je weet wel, kakker, ja, echt een kakker', keek Kate hem even met grote ogen aan. Wat was ze van plan? Opeens trok ze haar broek uit en deed ze haar T-shirt over haar hoofd. Ze trok haar beha van haar borst en Nejooh staarde er even naar. Tieten, jammie. Opeens trok ze ook haar onderbroek uit en staarde hij daar met een wtf-hoofd naar.
"Kate.. Wat doe-" maar voor hij verder nog wat kon zeggen begon ze heel hard te lachen en rende ze weg. "Kate!" schreeuwde hij en pakte haar beha op, maar verloor haar bijna uit zicht en had dus geen tijd om nog verder haar kleren op te pakken. Hij rende erachteraan - met beha in de hand - en schreeuwde enkele keren haar naam en voelde zichzelf steeds roder worden. Wat zouden die mensen wel denken? Hij had alleen een T-shirt en een broek aan, dus trok hij zijn T-shirt maar uit. Zijn broek hield hij aan, want zo was hij niet. Uiteindelijk haalde hij haar in, pakte hij haar bij haar pols en propte zijn T-shirt over haar hoofd.
"Ben je helemaal gek geworden?" zei hij half lachend, maar trok haar alweer met zich mee en rende verder. Ze had immers geen onderbroek aan, dus hoe sneller ze thuis waren; hoe beter. Hij had haar hand vast en trok haar mee een flatgebouw in, waar hij de lift knop indrukte en haar even aankeek. "Dat was... apart." grinnikte hij even droogjes. Toen de lift aankwam en ze erin gingen staan, drukte hij op het zesje. Hij keek haar even aan en kon zijn lach niet meer inhouden. "Wat de hel was je aan het doen?" vroeg hij lachend, aangezien het toch wel een hele geniale actie van Kate was. Toen de liftdeur open ging trok hij haar mee en opende hij de deur voor zijn appartement en liet haar naar binnen, nog altijd half lachend. Hij liep zijn kamer in en pakte de plastic tas die daar stond in ruil voor de groenteboer tas die hij vasthield. Hij pakte en een gloednieuwe boxershort uit de hij naar Kate gooide. "Sorry, heb geen vrouwen kleding. Maar die is gisteren gekocht. En ik wil niet dat je onderbroekloos door mijn flatje loopt." grinnikte hij droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Punten : 27

Character
Leeftijd: 16
Partner: Love don't exist x
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyma aug 08, 2011 1:16 am

"Kate!" Hoorde ze Nejooh schreeuwen. 'Lalalalala' Zei ze nu half huppend heel mongoliech eigelijk. Ze botste tegen een meneer op, ze werd hellemaal rood en ze deed ze snel een stap opzij. Ze hoorde Nejooh nog een paar keer haar naam roepen. Ze keek achter zich. Ging hij nu ook al strippen? Sexy. Hij pakte haar pols, en trok zijn shirt over haar hoofd. Ze keek even om haar heen en nog steeds keken alle mensen naar hun. Nejooh begon weer te rennen. En trok Kate met hem mee. "Ben je helemaal gek geworden?" Zei Nejooh terwijl hij wel half moest lachen. Kate grinnikte naar hem. Het schirt van hem ging net een stukje over haar benen. Ze keek hem even aan en ze begon hard te lachen. 'Sorry ik ben gek' Zei ze lachend. Ze stonden in de lift van de flatgebouw.
Ze keek hem even glimlachend aan, dit was gewoon cool. "Dat was... apart." grinnikte met een droge toon. 'Dit was gewoon epic. Zo jij bent gespierd!' Zei ze en ze werd een beetje rood. Hij had gewoon een six pack, cool. Toen ze hem kende had hij dat nog niet maar he, hij was toen 15 ofzo. Nejooh drukte op het zesje en de lieft begon te bewegen. Ze grinnikte even en ze keek om haar heen. "Wat de hel was je aan het doen?" vroeg hij lachend. Kate keek hem even lachend aan. Ze haalde haar schouders op, ze wist eigelijk niet waarom ze het deed. Het ging zo ineens vanzelf ineens. 'Poef' En ze rende naakt door de stad. Ze zag haar BH in zijn hand. Ze graaide hem uit zijn hand en glimlachte naar hem. 'Ik weet niet wat er gebeurde het ging gewoon ineens.' Zei ze lachend. 'Eigelijk best stom en dom.' Zei ze lachend en half hijgend van het rennen. De lift deur ging open en ze liep zijn flatje binnen. Hij liep naar zijn kast en Kate keek een beetje om haar heen.
'Mooie appartement! Ik leef nog steeds met die ouwe kakkers.' Zei ze hijgend met een glimlach. Nejooh pakte een boxershort uit de kast en Kate keek hem grote ogen aan. Hij gooide hem naar haar, en ze liet op de grond vallen. 'Dat gaat dus echt niet gebeuren!' Zei ze lachend. "Sorry, heb geen vrouwen kleding. Maar die is gisteren gekocht. En ik wil niet dat je onderbroekloos door mijn flatje loopt." Ze keek ehm even aan met een gezicht van "Heb ik weer." Ach ja dit had ze wel zelf gedaan. Ze pakte de boxershort van de grond en ze deed hem aan, ze keek er even naar en grinnikte toen. 'Hij zakt gelukkig niet af.' Zei ze grinnikend. Ze liet zich op de bank vallen. 'Mag ik?' Zei ze hijgend, half lachend. 'Mooi appartement!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nejooh

Nejooh


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18x
Partner: All of the memories so close to me just fade away.
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptywo aug 10, 2011 4:00 am

"Mooie appartement! Ik leef nog steeds met die ouwe kakkers." hijgde Kate en Nejooh grinnikte even kort. Die ouwe kakkers van haar waren echt kakkers. Met hun grote huis en dat stomme geld. Net als zijn ouders. Al had hij zelf ook graag een kakkershuis gewild en heel veel stom geld. Meer stom geld dan de andere kakkers. Hij wou een kakker zijn, want dan kon hij het een nieuwe definitie geven. Hoe dan ook, even off topic van kakkers. Of on topic naar Kate, ook goed. "Je ouwe kakkers hebben tenminste een groot huis." zei hij droogjes, maar met een glimlach.
"Hij zakt gelukkig niet af." grinnikte Kate en Nejooh keek haar weer aan, aangezien hij weg had gekeken en had gekucht. Ze liepen enkele stappen verder en kwamen aan in de woonkamer, waar Kate zich op de bank liet zakken. "Nee, gelukkig niet zeg.." zei hij droogjes en grinnikte een keer kort.
"Mag ik?" vroeg ze uiteindelijk, toen e op de bank zat. Hij knikte even dat het wel goed was allemaal en ze complimenteerde hem opnieuw op het feit dat hij een mooi appartement had. "Heb je al gezegd, kakker," grinnikte hij droogjes en ging met een hand door zijn haar. De laatste keer dat hij haar gezien had.. Drie jaar geleden. En dat allemaal door die kakkers van d'r. Maar ja, hij begreep het ook wel. Hij greep in zijn zak en pakte er een sigaret uit, waarna hij er nog een keer in graaide en een aansteker pakte.
"Een moment," zei hij en legde zijn sigaret en aansteker op he tafeltje, waarna hij een T-shirt pakte uit zijn kamer en deze aantrok, voor hij weer terug liep naar Kate en zijn sigaret en aansteker pakte. Hij stak zijn sigaret op en deed daarna de aansteker weer in zijn zak, waarna hij er een hijs van nam. Roken was moeilijk om te stoppen en eigenlijk was hij dat ook helemaal niet van plan. Het was te moeilijk. Vandaar dat hij het dus maar liet gaan en zijn gezondheid naar de knoppen liet gaan. Dan leefde hij maar een paar jaar minder, so what. Hij leefde nou nog en dat was het belangrijkste, of niet dan?
"Hmmn.. Dit appartement is wel oke, maar het is nog niks vergeleken met het huis van jouw kakkers." grinnikte hij droogjes en nam nog een hijs van zijn sigaret, voordat hij wat rook uitblies. Het stonk in zijn huis naar tabak, maar dat had je als je rookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Punten : 27

Character
Leeftijd: 16
Partner: Love don't exist x
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptywo aug 10, 2011 5:06 am

Kate zat op de bank en keek een beetje naar Nejooh. Ze zuchtte even en pakte een kussen om achter haar nek te leggen. "Je ouwe kakkers hebben tenminste een groot huis." Ze keek hem even aan en ze grinnikte. 'Nah... Zit wel goed.' Zei ze net of ze het niks vond. Ze keek hem even met een glimlach aan en ze grinnikte. Ze zuchtte weer. "Nee, gelukkig niet zeg.." Zei Nejooh met een droge toon. Ze keek hem even aan, en daarna weer naar haar omgeving. Een goed begin voor een appartement en iemand die alleen woonde. Ze keek Nejooh aan en ze glimlachte naar hem. Ze zag dat Nejooh knikte, ze zat toch al op de bank dus had hij veel te kiezen dan? 'Thanks.' Zei ze kort.
"Heb je al gezegd, kakker," ze keek hem even aan, en ze stak haar tong weer uit. Toen ze wat ging zeggen was haar tong alweer naar binnen. 'Ja maar je zei geen bedankt ofzo je begon alleen over mijn ouwe kakker kakkie.' Zei ze en ze grinnikte. Ze zuchtte even. Ze was eigenlijk best moe, ze gaapte een keer en ze hield haar hand voor haar mond. 'Sorry' Zei ze toen ze gaapte. Ze keek hem even aan. Ze ging languit op de bank liggen, ze keek even naar T-shirt en ze rook eraan. Ze werd even rood, en bleef er even aan ruiken. Nejooh's geur. Ze keek hem even aan, en ze liet het T-shirt los. Ze zag dat hij een sigaret pakte hem opstak. Ze keek hem even een tijdje aan,
en ze zag dat hij een hijs nam. Zelf rookte ze niet, maar ze vond het ook niet erg al anderen mensen gingen roken in haar bijzijn. Het maakte haar echt helemaal niet uit, ze wist al een tijdje dat Nejooh rookte dus ja... "Een moment," Ze keek hem aan en ze knikte even. Wat ging hij doen? Ze zag dat hij terug kwam met een T-shirt aan. 'Ik vond het wel sexy hoor' Zei ze als grapje. En ze grinnikte even. Ze keek weer even naar het T-shirt van Nejooh. 'Naja jou keus kakker.' Zei ze en ze stak haar tong weer uit. Ze keek even naar de bank, ze gaapte weer. 'Sorry... Maar mag ik wat drinken ofzo?' Zei ze even tegen hem. Het was stom om te vragen maar ze was wel toe aan wat drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nejooh

Nejooh


Punten : 13

Character
Leeftijd: 18x
Partner: All of the memories so close to me just fade away.
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyza aug 13, 2011 10:19 am

"Ja maar je zei geen bedankt of zo... je begon alleen over mijn ouwe kakkers, kakkie." meldde Kate droogjes en Nejooh lachte even kort. Was het de bedoeling dat hij dankjewel zei? Hij had er eigenlijk niet bij stilgestaan. Het enige waar hij stil bij stond was het enorme huis van haar ouwe kakkers. Want die was echt enorm. Hij kon het wel een villa noemen. Als hij zo'n huis had, dan wist hij daar echt wel raad mee. Kon eigenlijk ook niet anders.
"Nou, sorry hoor. Bedankt. Heel erg. Het doet me veel dat een kakker zoals jij met van die kakkers als ouders, mijn huis ook kakker genoeg vind." zei hij en maakte een kleine buiging, in hoeverre dat kon als je zat. Hij stond op en deed een raam open, waarna hij een hijs nam van zijn sigaret en even de rook uit het raam blies, waarna hij weer terug liep naar de bank en daar neer plofte.
"Sorry... Maar mag ik wat drinken of zo?" vroeg Kate hem vervolgens, weer veel serieuzer dan daarvoor. Hij keek haar even aan met een -n- blik. Hij stond net op, ging weer zitten.. En ze besloot nou dat ze dorst had? Soms was ze echt een kakker. En niet zo'n beetje ook zeg, jezus. Mocht hij weer op gaan staan. Maar gelukkig had hij dat wel voor haar over, de kakker.
"Je bent wel echt een verwende kakker, maar vooruit. Ik zal het voor je regelen." meldde hij droogjes en stond op, waarna hij weer terug liep naar de keuken en een colaatje in schonk. Hij nam een hijs van zijn sigaret en pakte een tweede glas, waarna hij even op de klok keek. Het was eigenlijk te vroeg voor een biertje of zo. Daarom deed hij maar gewoon een tweede colaatje en liep vervolgens met de twee glazen en een sigaret tussen zijn vingers terug naar Kate. Hij legde een van de glazen op tafel, nam een slok van zijn glas en legde die toen ook op tafel.
"En een colaatje. Ik hoop dat het goed is, zeker voor zo'n kakker als jij." meldde hij droogjes en grijnsde een keer droogjes. Hij krabde aan zijn achterhoofd en nam nog een hijs van zijn sigaret, nogal nonchalant. Hij keek even naar de televisie en staarde daarna naar het half naakte - en behaloze, waardoor de contouren van haar tieten zichtbaar waren en hij zich in moest houden - meisje op zijn bank. Hij zou wel gek zijn als hij de televisie aan deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Punten : 27

Character
Leeftijd: 16
Partner: Love don't exist x
Krachten:

# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Emptyza aug 13, 2011 10:38 am

"Nou, sorry hoor. Bedankt. Heel erg. Het doet me veel dat een kakker zoals jij met van die kakkers als ouders, mijn huis ook kakker genoeg vind." Kate keek hem even lachend aan, en toen Nejooh een buiging maakte lachte ze nog harder. Ze keek hem even aan blij aan, en glimlachte naar hem. Ze was blij dat ze bij hem nu was, dat ze hem weer zag. Weer kon lachen om zijn grapjes en dat ze weer lol kun maken met het woord kakker.
Thuis was ze meestal alleen, behalve met de schoonmakers enzo om haar heen. Ze had gewoon een vriend nodig of... 'Vriendje' Ze was vroeger op Nejooh heel erg zelfs. Ze ging hem meestal bespioneren met haar vriendinnen. Als hij bijvoorbeeld langs liep had ze de neiging hem een knuffel te geven ofzo. Ze keek even naar beneden, maar toen hij ging roken veranderde alles. Het was niet eens Nejooh zijn schuld dat hij ging roken maar die van zijn vrienden. En nu komt ze hem weer tegen gelukkig. Ze keek even naar Nejooh, ze veegde een traan weg van haar wang ze had zo gelachen dat ze gewoon moest huilen. Ze keek hem met een glimlach aan. 'Nejooh! Graag gedaan hoor me kakker.' Zei ze nog steeds half lachend. Toen Kate vroeg naar wat drinken vroeg keek Nejooh haar heel -n- aan.
Ze keek hem even met een brede glimlach aan, met puppy eyes. "Je bent wel echt een verwende kakker, maar vooruit. Ik zal het voor je regelen." Zei Nejooh op een droge toon en hij stond op. Ze keek hem heel blij aan, ach hij was ook altijd heel lief voor Kate geweest zelfs toen ze hem bespiedde dat vond hij niet erg. Kate wist niet eens dat hij het door had vroeger, ze dacht altijd dat hij van niets wist. 'Wat ben je toch weer een sagtje Nejooh, net zoals vroeger.' Zei ze en ging languit op de bank liggen. Ze zag Nejooh de koelkast openen en een heis nemen van zijn sigaret. Hij pakte twee glazen, en hij schonk cola in in bijde glazen. Toen hij terug liep ging ze weer normaal zitten. Nejooh legde haar glas neer op het tafeltje voor haar, en hij nam zelf een slok van zijn glas. Ze keek hem even blij aan.
"En een colaatje. Ik hoop dat het goed is, zeker voor zo'n kakker als jij." Zei Nejooh op een droge toon en krabde droogjes achter zijn nek. Ze keek hem even blij aan en ze nam een slok van haar drinken. 'Hihi! Dankje wel lieve kakker.' En ze gaf hem een knuffel. Ze keek even naar Nejooh, hij keek naar Kate maar niet naar haar ogen ze keek hem even aan en ze volgde zijn blik maar hij keek al naar de televisie. 'Hmm...' Zei ze mompelend bijna onhoorbaar. Ze haalde haar schouders op en nam nog een slok van haar drinken. 'Je bent echt een lieve kakker.' Zei ze slijmend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





# All my stripper friends. Empty
BerichtOnderwerp: Re: # All my stripper friends.   # All my stripper friends. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
# All my stripper friends.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nuclear :: Fukushima Prefecture :: Oost :: Wijken-
Ga naar: